Kolme nädalane

Nädal ongi jälle mööda läinud. Olen endiselt veel elus ja rõõmus lapsevanem, sest mul on maailma tublim poeg, kes lubab päris palju ka puhata. Sel nädalal on muidugi paar magamata ööd ette tulnud, sest need kurikuulsad gaasivalud kimbutavad ja muidugi väljendub see suure nutu ning vähem kui tunniste unedega eriti öö tundidel. Meie võitleme gaasivaludega peamiselt kõhtu masseerides ning asetame sooja linaseemne padja kõhu peale, mis kusjuures toimib väga kiiresti ja aitab gaase väljutada. Gaasivalu rohtu proovisin ka, kuid tundub, et see ei tööta üldse mitte, seega proovime muid variante. Mõned korrad on tibu ka minu kõhu peal oma unesid teinud, sest siis on kõht soojas.

Meie armas issi on ka suureks toeks ja pm võib öelda, et ta on lausa beebilausuja, sest nutva poja suudab ta hetkega maha rahustada ning kiiresti magama panna, samas kui mina olen juba pikalt vaeva näinud. Küll on hea, kui on keegi kes vahest aitab ja toetab rasketel hetkedel. 

Ega muud põnevat ei olegi lisada. Jalutame õues iga päevaga üha pikemalt ning pühapäeval saime ka ilma nautida.

4 thoughts on “Kolme nädalane”

  1. Olen väga rahul. See pole küll nii pehme kui nt Emmaljunga kärud, kuid pärast poolt aastat kasutamis tunnen, et vedrustus on tunduvalt pehmemaks läinud. Lumes sai väga hästi hakka ja ei pidanud isegi pöörlevaid rattaid fikseerima, kuigi soovitatakse. Sulalumes oli küll raskusi, kuid ilmselt on ka teiste kärudega lörtsis halb liigelda. Plussideks on minu arvates pöörlevad rattad, reguleeritav lükkesang, mahukas pakikorv, lihtsasti kokkukäiv raam, vaikne pidur. Sleeper korv on mõnusalt ruumikas ja käib lihtsasti raami küljest lahti, plussina saab selles last rihmadega kinni panna ning seljaosa reguleerida, näiteks kui laps tahab rohkem istuvamas asendis olla ja korvist välja vaadata. Istumisosa seljatoe reguleerimise nöörsüsteem, turvakaare küljest tulev õhuke jalakate. Sõidusuunda saab kiirelt ja lihtsalt vahetada. Võrreldes teiste kärudega on istumisosa päris pikk.Miinusteks on minu arvates sleeper korvi katte keeleke?!, mida ei saa püstises asendis fikseerida, et lapsele päike silma ei paistaks. Samuti on see korv suhteliselt raske, kuid kuna seda võib kasutada ka autosõidu ajal, siis peabki see turvaline olema. Raam on samuti raske, seega pean vankri kahes osas teisele korrusele tõstma. Istumisosa kaarvari on lühike, kuid vankriga on kaasas päikesekaitse riie, mis on päris hea lahendus. Ise lasin Gerda Peetsil teha kaarvarju pikenduse, mis kinnitub krõpsudega kaarvarju külge, siis ei ole seda riiet vajagi.Julgen Concord Caminot/Wandereri soovitada küll. Minu jaoks on see täielik tank, sõidab igal pool hästi ja on väga pika kasutusajaga.Loodan, et oli abiks otsustamisel 🙂

    Like

  2. Tänan põhjaliku vastuse eest!Vankri kohta on netis nii vähe infot. Küsiksin veel selle sleeper korvi kohta. Kas olete kasutanud seda autos tagaistmel? Kas see on ikka lubatud ja turvaline?Olen wandereri/camino esirataste krigisemise ja mitte töötamise probleemidest kuulnud, sellest olete pääsenud?

    Like

  3. Mul ei ole see kahjuks autos kasutust leidnud, sest autosõite on meil väga vähe olnud. Kuid nii palju kui uurisin siis see vastab nõuetele (Kärusõltsalste grupis oli välja otsitud: CONCORD SLEEPER has passed the demanding safety tests of European Regulation ECE 44/04 for groups 0 and 0+). Pikematel sõitudel on beebil kindlasti mugavam lamavas asendis sõita, kui turvahällis, kus ei soovitata kaua olla. Esirataste probleemi minu Caminol ei ole, kuid mu õel oli Wanderer ja temal oli mingi probleem ratastel, kuid see vist oli teatud aastakäigu probleem. Arvan, et uuematel mudelitel on see probleem lahendatud.

    Like

Leave a comment